دستگیری شرور سابقه دار در عملیات ضربتی پلیس

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۰۰۴۵
دستگیری شرور سابقه دار در عملیات ضربتی پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: با تلاش پلیس عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان "سیب و سوران" دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ غلامرضا توکلی، فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در گفتگو با خبرنگاربسیج در سیب و سوران گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد ناامنی در سطح شهرستان "سیب و سوران" موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف کامل اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی شب گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را پیش از هرگونه اقدام خطرناکی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

سرهنگ توکلی تصریح کرد: حمل سلاح گرم، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز