جلوگیری از ورود محموله سنگین مواد مخدر به کشور

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۱۸۴۳
جلوگیری از ورود محموله سنگین مواد مخدر به کشور
فرمانده مرزبانی ناجا از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان علیه باند بزرگ قاچاق موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرمانده مرزبانی ناجا از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان علیه سوداگران مرگ و کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق کشور خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با کار‌های گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و همچنین برنامه‌ریزی آن‌ها برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله گروه‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با تجهیزات کامل به منطقه مورد نظر عزیمت و به اجرای کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: پس از شناسایی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، و با عملیات هدفمند و هوشمندانه تمام مسیر‌های تردد را بر قاچاقچیان بستند، اما در نهایت سوداگران مرگ که در محاصره مرزداران گرفتار شده بودند با به جا گذاشتن محموله موادمخدر از منطقه متواری شدند.
وی تصریح کرد: در این عملیات موفقیت آمیز ضمن توقیف دو دستگاه خودروی تویوتا، مقدار ۲ تن و ۲۷۵ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و ۷۵ کیلوگرم حشیش از سوداگران مرگ کشف شد.
سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد، گفت: مرزبانان با پاسداری از مرز‌های پهناور کشور، مرز‌ها را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز