تفاهم‌نامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و بنیاد دانش منعقد شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۲۶۳۴
تفاهم‌نامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و بنیاد دانش منعقد شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره‌کل و بنیاد دانش به منظور ارتقای توانمندی مهارتی افراد زیر پوشش این بنیاد با رویکرد ایجاد اشتغال منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، خداداد اولیائی اظهارداشت: این تفاهم‌نامه با رویکرد آموزش مبتنی بر سفارش به منظور آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین متناسب با نیاز بازار کار به امضا رسید.

وی گفت: انجام نیاز سنجی آموزشی، پرداخت هزینه‌های مورد توافق با آموزشگاه‌های آزاد و همچنین پرداخت هزینه‌های قانونی مربوط به صدور گواهینامه و تامین فضای آموزشی موردنظر در صورت لزوم از جمله تعهدات بنیاد دانش در راستای اجرای تفاهم‌نامه مذکور است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های مورد توافق دو طرف، برگزاری دوره‌های کارآفرینی و بازاریابی و صدور گواهینامه مهارت در صورت موفقیت در آزمون‌های کتبی و عملی مطابق با قوانین و مقررات سازمان و برگزاری دوره‌های خاص موردنیاز بنیاد (سفارش محور) از جمله تعهدات اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای اجرای این تفاهم‌نامه  است.

وی بیان کرد: اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان به منظور هماهنگی اجرای این تفاهم‌نامه، کارگروه مشترک راهبری ملی و استانی با بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل می‌دهد.

اولیائی ادامه داد: تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای آموزش‌های مشترک، استفاده از فضا، تجهیزات و امکانات آموزشی مشترک و برگزاری ایده شو برای افراد تحت پوشش بنیاد از جمله تعهدات مشترک دو طرف در راستای اجرای تفاهم‌نامه مذکور است.

 

نظر شما