اتحادیه سوزن دوزان در ایرانشهر راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۳۶۱۵
اتحادیه سوزن دوزان  در ایرانشهر راه اندازی شد
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر گفت: راه اندازی اتحادیه سوزندوزان ایرانشهر و نصب پلاک چهره های ماندگار صنایع دستی و هنرهای سنتی در سردرب منازلشان از اقدامات مهم در هفته صنایع دستی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالحمید خدایاری اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری برنامه های هفته و روزجهانی صنایع دستی در ایرانشهر به عنوان شهر ملی سوزندوزی انجام شده اما با قرمز شدن وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان، امکان برگزاری همه برنامه ها نیست.

وی گفت: از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده راه اندازی فروشگاه صنایع دستی میراث فرهنگی ایرانشهر توسط بخش خصوصی است که در همین هفته با حضور مسئولان افتتاح میشود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر افزود: برگزاری نمایشگاه هفته صنایع دستی از جمله برنامه های مهمی بود که به دلیل جلوگیری از انتقال ویروس به فرصت دیگری موکول شد.

وی ادامه داد: دیدار با صنعتگران و تجلیل از صنعتگران فعال و پیشکسوت در برنامه اداره میراث فرهنگی ایرانشهر بوده و قرار است در همین هفته کارکنان اداره با فرماندار و امام جمعه این شهرستان دیدار کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایرانشهر بیان کرد: تور یک روزه به مقصد بخش کلاتان (قاسم آباد) بمپور (مرکز هدف سوزندوزی) با همکاری دانشگاهها برنامه ریزی شده بود که با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان لغو شد.

وی گفت: راه اندازی اتحادیه سوزندوزان ایرانشهر و نصب پلاک چهره های ماندگار صنایع دستی و هنرهای سنتی در سردرب منازلشان نیز از اقدامات مهم دیگری است که در هفته صنایع دستی اجرا میشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز