استاندار سیستان و بلوچستان:

تامین اعتبار ۲۰ عدد پل در سیستان و بلوچستان انجام شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۳۶۱۷
تامین اعتبار ۲۰ عدد پل در سیستان و بلوچستان انجام شد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار ۲۰ پل همراه با آب نماهای ضروری با اولویت احداث در جاده‌های روستایی و بین شهری در این استان تامین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبت پس از دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی در تهران، اظهار داشت: این تعداد پل با کارشناسی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان برای تأمین اعتبار، احداث و بهره‌برداری تا پایان سال جاری به معاونت راهداری و پایانه‌های وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت مرز میلک در بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور و سیستان و بلوچستان محل ساخت پل دوم میلک با کارشناسی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت تأمین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی به معاونت راهداری و حمل و نقل و پایانه‌های این وزارتخانه اعلام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در این نشست پیرامون مبحث حذف عوارض مربوط به ورود کامیون‌ها به بازارچه میلک از مسیر اختصاصی بازارچه نیز مقرر شد معاونت راهداری حداکثر تا ۲۴ خرداد نشست کارشناسی برگزار و با بررسی راهکارهای قانونی برای اجرای طرح به صورت پایلوت تا اول تیر به استانداری اعلام نظر کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز