بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشف شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۶۰۸۵
بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشف شد
سرتیپ‌دوم پاسدار محمد ملاشاهی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن و 100 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرتیپ‌دوم پاسدار "محمد ملاشاهی"  بیان کرد: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی ادامه داد: در این عملیات هدفمند سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواری  و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه مقدار 981 کیلو و 270 گرم انواع موادمخدر شامل 942 کیلوگرم تریاک و 39 کیلو و 270 گرم کراک که به طرز ماهرانه‌ای در یک منزل مسکونی مخفی شده بود را کشف کنند.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی استان از یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز خبر داد و افزود: در عملیاتی جداگانه که با درگیری و تبادل سنگین آتش بین مأموران و قاچاقچیان در منطقه مرزی اسفندک همراه بود ، مرزبانان توانستند مقدار 120 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

ملاشاهی خاطرنشان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز