استاندار سیستان و بلوچستان بر حمایت ایدرو از طرح‌های سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۸:۴۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۶۸۹۳
استاندار سیستان و بلوچستان بر حمایت ایدرو از طرح‌های سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد
استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیت‌های فراوان این استان بر حمایت ایدرو از طرح‌های سرمایه‌گذاری این منطقه برای ایجاد رونق تولید و اشتغالزایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در دیدار با مدیر عامل جدید ایدرو اظهارداشت: حمایت این شرکت از طرح‌های سرمایه‌گذاری استان از قبیل تعهدات ایدرو برای حمایت از کشت پنبه در این استان، کمک و حمایت ایدرو برای حل مشکلات شرکت لاستیک هامون و شرکت تفتان قالب و واگذاری به سرمایه‌گذار را خواستار شد.

وی با اشاره به نقش و تاریخچه ایدرو در توسعه صنعتی کشور، ابراز امیدواری کرد؛ این سازمان در حوزه‌های روزآمد توسعه تعیین کننده و زمینه‌ای برای تحقق مصادیق جهش تولید باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بهره‌گیری این سازمان از اعتبارات داخلی و بین المللی در اختیار خود در جهت جذب و ایجاد سرمایه‌گذاری‌های مشترک با بخش خصوصی را پایه‌گذار تحولات مفید و نو در این استان برشمرد و خواستار بهره‌گیری و فعال سازی بیش از پیش تمامی ظرفیت‌های ایدرو در این مسیر شد.
ایجاد
وی ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بویژه جوانان سیستان ‌و بلوچستانی که در نقطه صفر مرز در همه شرایط وفادار به انقلاب و رهبری بوده‌اند را خواستار شد و افزود:موفقیت طرح‌های سرمایه‌گذاری، اشتغال پایدار را در استان رقم می‌زند و هرچه این طرح‌هابیشتر در منطقه اجرا شود، عزتمندی بیشتری را برای کشور و جوانان بدنبال دارد.

موهبتی گفت: سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت ممتاز استراتژیکی و داشتن ظرفیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی، شیلات، صنایع، معدن و گردشگری فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که انتظار داریم ایدرو در این زمینه توجه بیشتری به این استان داشته باشد.

مدیرعامل ایدرو هم در این دیدار گفت: ایدرو سرمایه‌گذاری در صنایع سیستان و بلوچستان را در قالب طرح آمایش سرزمینی انجام می‌دهد و در این استان نیز رویکرد انطباق طرح‌ها با مطالعات انجام شده است.

امیر بیات ادامه داد: بزودی در هفته آتی نشستی ویژه برای سیستان و بلوچستان برگزار و طرح‌های این استان را ساماندهی خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز