استاندار خبر داد:

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۷۶۵۱
پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته برای ازدواج و اشتغال‌زایی در این استان تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد موهبتی در آیین رونمایی از بیمه بازسازی و تجهیز ۵۰۰ هزار خانه روستایی در مقابل با حوادث و بلایای طبیعی در بانک قرض الحسنه مهر ایران، درباره اقدامات انجام شده اظهار داشت: بیمه موجب می‌شود تا بخشی از نگرانی‌های موجود به ویژه در جامعه روستایی کاهش یابد البته اقداماتی در زمینه اشتغال‌زایی با همکاری برخی نهادها از جمله آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ... انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲۰ موسسه خیریه در زمینه مدرسه سازی، کارآفرینی، مباحث بهداشتی و ... در حال فعالیت هستند و با منابع استان و خیرین اقدامات قابل توجهی انجام شده است. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با اقدامات بانک قرص الحسنه مهر نیز حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه ازدواج، اشتغال و ... تسهیلات پرداخت شده و در بین بانک‌ها نیز این بانک بالاترین میزان مشتری را در استان جذب کرده است.

استاندار استان سیستان و بلوچستان، افزود: امید دارم تا اینگونه اقدامات که موجب افزایش امید در مردم می‌شود ادامه یابد و شاهد یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بودم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز