کالاهای اساسی به اندازه کافی در سیستان و بلوچستان ذخیره شده است

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۸۶۳۸
کالاهای اساسی به اندازه کافی در سیستان و بلوچستان ذخیره شده است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در این استان ذخیره سازی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ماندانا زنگنه در نشست ستاد تنظیم بازار استان، اظهار داشت: همچنین ۸۵۰ تن گوشت مرغ منجمد به صورت رایگان و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۶ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان خریداری شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت این رقم به ۵۰ هزار تن برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: پارسال ۱۷ هزار تن گندم خریداری شده بود که امسال در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور و ضرورت تأمین امنیت غذایی انتظار است که کشاورزان همکاری لازم را در فروش گندم با مراکز خرید دولتی گندم داشته باشند.

زنگنه افزود: در ارتباط با تعیین سهمیه گندم کارخانه‌های آرد نیز در نشست ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیری شد و بر اساس پارامترهایی از قبیل ظرفیت ذخیره‌سازی، رتبه کارخانه و میزان رضایتمندی مشتریان سهمیه گندم این کارخانه‌ها تعیین شد.

وی گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان به کارخانه‌های آرد اعلام می‌شود که نسبت به بازسازی و اصلاح مواردی که به آنها اعلام شده اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز