کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در زاهدان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۱۷۵۹
کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در زاهدان
نیروهای انتظامی سیستان و بلوچستان و مرزداران سراوان طی عملیات‌های جداگانه‌ای موفق شدند دو هزار و 990 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار قاچاقچی و کشف یک هزار و ۸۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان زاهدان خبر داد.

سرتیپ محمد قنبری، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر زاهدان به سرنخ‌هایی از جابه‌جایی محموله سنگین موادمخدر از یکی از روستاهای این شهرستان به مرکز استان دست یافتند.

وی افزود: پلیس قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی حاشیه شهر زاهدان بودند، شناسایی و به آنان دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در چنگال قانون ‌دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس هر دو خودروی آنان توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی در این عملیات افزود: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان یک هزار و ۸۹۰ کیلو و ۳۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف شد. فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان هم از کشف  یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سرتیپ‌ محمد ملاشاهی‌، اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی طی یک عملیات، مرزداران مقدار ۹۸۱ کیلو و ۲۷۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۹۴۲ کیلوگرم تریاک و ۳۹ کیلو و ۲۷۰ گرم کراک که به طرز ماهرانه‌ای در یک منزل مسکونی مخفی شده بود را کشف  کردند.
وی به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه که با درگیری و تبادل سنگین آتش بین ماموران و قاچاقچیان در منطقه مرزی اسفندک همراه بود مقدار ۱۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز