تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵۰
تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ظرفیت تمامی بیمارستان‌های این دانشگاه در صورت تداوم بیماران مبتلا به کرونا بزودی تکمیل خواهد شد و جوابگوی آمار ورودی نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر قاسم میری علی آباد اظهارداشت: ادامه روند کنونی ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان جان و سلامت مردم را تهدید می‌کند و همه مردم و مسوولان باید حتما شرایط غیرعادی فعلی را درک کرده و توصیه‌های پیشگیرانه را جدی گیرند.

وی تاکید کرد: افزایش ابتلا به کرونا در جامعه نشان دهنده کم رنگ شدن خود مراقبتی است و چه بسا افراد بی‌گناهی که قربانی اهمال دیگران می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هر فرد نه به خاطر هشدار و نه به خاطر وجود یا عدم وجود شرایط درمان بلکه ابتدا برای حفظ جان خود باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند چراکه گذار از این بیماری سخت و جانکاه است و حتی پس از بهبودی عوارضی را در بدن فرد به جا خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه با وجود هشدارهای فراوان، هنوز عده‌ای مراسم جمعی برگزار و افرادی هم در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند تصریح کرد: کسانی که مراسم عروسی، عزاداری، میهمانی‌های بزرگ و پرتراکم و سایر تجمعات را تشکیل می‌دهند باید این واقعیت را بپدیرند که تعدادی از افراد سالم را در کنار افراد به ظاهر سالم اما ناقل بیماری قرار داده‌اند.

علی آباد افزود: پس از تکمیل تخت‌های بیمارستانی شرایط ارائه خدمات درمانی بسیار دشوار خواهد بود چرا که مجبور به تخلیه سایر بخش‌ها برای بستری این بیماران خواهیم بود و روال عادی خدمات دهی به سایر بیماران نیز دچار اختلال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز