کشف ۵۰ تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۶۴۸۰
کشف ۵۰ تن شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان 50 تن شیر خشک قاچاق را به ارزش 12میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین علیزاده مقدم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و ملی حین کنترل خوروهای عبوری در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) استان به 2 دستگاه خودروی تریلی مشکوک و آنان را متوقف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده 50 تن شیر خشک قاچاق که با مدارک و اسناد جعلی پلمب شده بودند، کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 12میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند، بیان داشت: در این راستا 2 نفر شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

علیزاده مقدم خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق کالا و ممانعت از ورود آن به بازار مصرف کشور از مهم ترین ماموریت های پلیس استان است که با تمام توان و تلاش مضاعف دست قاچاقچیان و سوداگران اقتصادی را از ایجاد اخلال و بی نظمی در عرصه اقتصاد کشور کوتاه خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز