دیدار سازمانهای مردم نهاد جوانان با معاون سیاسی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۶۶۷۶
صبح امروز ( 18 تیرماه 99) شکوری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بهمراه جمعی از دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان استان با حضور در دفتر ناظری معاون سیاسی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در ابتدای این جلسه شکوری معاون فرهنگی و امور جوانان آماری از تعداد سمنها و فعالیتهای آنها ارائه نمود و بیان کرد : سمنهای استان در بحث کمک رسانی زمان وقوع سیل در استان و فعالیتهای پیشگیرانه از کرونا و همچنین رزمایش کمک مومنانه – همت جوانانه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند .

در ادامه براهویی رئیس مجمع سازمانهای مردم نهاد استان از دستگاهایی که در این دوران سمنها را مورد حمایت قرار داده اند گفت و افزود : دغدغه اکثر سمنهای استان عدم شناخت برخی مدیران دستگاه های اجرایی از سمنها است که این امر باعث دلسردی برخی از تشکلها شده است . 

وی گفت : ستادهای ساماندهی امور جوانان دارای اهمیت زیادی است و در این ستاد به مشکلات جوانان پرداخته می شود که متاسفانه مدتی است بعلت کرونا در استان برگزار نشده است. 

ناظری معاون سیاسی و اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار داشت : باید به سازماهای مردم نهاد جوانان در جامعه بها داده شود تا بتوانند به جایگاه واقعی خود دست یابند.

وی افزود : باید جلسه ای با مدیران دستگاه های اجرایی ترتیب داده شود و آنها را با سمنها و فعالیتهای آنها آشنا کرد تا آنها از این فرصت در اجرای برنامه های خود استفاده کنند . 

ناظری با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه بیان کرد : صدا و سیما و خبرگزاریها نقش بسزایی در معرفی سمنها و نوع فعالیت آنها می توانند ایفاد کنند و باید از این ظرفیت بخوبی استفاده شود . 

وی گفت : ایجاد صندوق توسعه ویژه سازمانهای مردم نهاد می تواند کمک خوبی به آنها کند و از این طریق سمنها می توانند به دستاوردهای خوبی دست یابند . 

در پایان جلسه ناظری از شکوری خواست تا لیستی از کلیه سمنهای اداره کل ورزش و جوانان و نوع فعالیت آنها در اختیارش قرار بگیرد تا بتوانند حمایت بیشتری از این تشکلها داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز