کاهش ۳۰ درصدی تردد در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۷۵۴۶
کاهش ۳۰ درصدی تردد در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:‌ تردد وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  ایوب کرد بیان کرد: ۹ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۶۹ تردد در این مدت در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شده که کاهش آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۳ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۶۵۲ تردد نشان از تأثیر ویروس کرونا بر حمل و نقل جاده‌ای این استان است.

وی افزود: براساس آمار دریافتی از ۸۰ دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان، بیشترین تردد وسائط نقلیه این مدت در راه‌های ایرانشهر- بمپور، زاهدان – زابل و زهک –میلک گزارش شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین سرعت ثبت شده این مدت ۹۲ کیلومتر در ساعت بوده که در مسیر  میرجاوه - زاهدان به ثبت رسیده است.

کرد افزود: کاهش ترددهای این مدت در سیستان و بلوچستان نشان از همراهی مطلوب مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد از شهروندان درخواست می‌شود در ایام تعطیلات تابستان نیز با ماندن در منازل به حفظ سلامت جمعی و مبارزه با همه گیری این ویروس منحوس کمک کنند.

وی پیگیری راه اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور را از مهمترین فعالیت‌های انجام شده این مدت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش ایمنی راه‌های ارتباطی استان، حدود ۵۰ درصد از این سامانه‌ها در نیمه نخست سالجاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز