بیش‌ از یک تن مواد مخدر در کنارک کشف شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۷۶۴۰
بیش‌ از یک تن مواد مخدر در کنارک کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف یک تن و ۳۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان کنارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهارداشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در شهرستان کنارک مطلع و موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی کنارک پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی محل دپوی موادمخدر را در یکی از روستاهای حاشیه شهر زرآباد این شهرستان شناسایی و این محل را به محاصره خود در آوردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در عملیاتی مقتدرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی یک تن و ۳۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را در بازرسی از یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس پارک شده در محل کشف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان حضوری فعال دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز