۲۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۸۰۴۸
۲۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان بلوچستان از کشف افزون‌بر ۲۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهارداشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با قاطعیت و جدیت تمام در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی با انهدام چهار باند سازمان یافته قاچاق، شناسایی و تخریب ۲ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۶دستگاه تریلی سوخت کش و ۳۸ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان، زاهدان و دلگان در مجموع ۲۵۸هزار و ۱۲۷ لیتر انواع سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۴۷ هزار و ۲۵۷ لیتر گازوئیل، ۶۰ هزار لیتر قیر، چهار هزار و ۹۰۰ لیتر نفت سفید، یکهزار و ۹۷۰ لیتر بنزین و ۴۴ هزار لیتر سایر مشتقات نفتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۴۴ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵۲ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز