رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان منصوب شد
«داوود شهرکی» در حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در بخشی از این حکم خطاب به داود شهرکی آمده است: انتظار است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه‌های روز آمد، بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و ساماندهی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام شود.

ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقا دانش فنی، تعامل و همکاری مناسب با تشکل‌های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقا نظام مهندسی صنعتی و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری مورد تاکید است.

بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل‌های تخصصی غیردولتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نظارت مؤثر بر فعالیت‌های اقتصادی دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

امید است با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام در جهت ایفای وظایف اقدام شود.

توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است، داوود شهرکی سابقه ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و معاونت امور معادن سازمان صمت سیستان و بلوچستان را در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما
پرونده ویژه