۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در خاش افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۸۵۲۲
۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در خاش افتتاح شد
۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش بهزیستی خاش سیستان و بلوچستان با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسوولان و مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رییس اداره بهزیستی اظهارداشت: این واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول و زنان سرپرست خانوار با همکاری بنیاد مسکن ساخته شده است.
ادریس تمندانی افزود: برای اجرای هر یک از این واحدها ۶۰ میلیون تومان هزینه شده که ۴۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل تسهیلات ۲ تا چهار درصدی و ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان نیز کمک‌های بلاعوض بهزیستی بوده است.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ خانوار دارای دو عضو معلول در خاش در اولویت ساخت مسکن هستند اظهارداشت: برای ساخت منزل مسکونی محرومین هیچ گونه محدودیتی نداریم و اگر ساکنان روستا دارای زمین باشند و بتوانند تسهیلات خود را پرداخت کنند بهزیستی از متقاضیان حمایت خواهد کرد. 
رییس اداره بهزیستی خاش ادامه داد: سهمیه پارسال این شهرستان ساخت ۱۰۳ واحد مسکونی بوده که بیش‌از ۴۰ واحد تحویل مددجویان شده است.

وی بیان کرد: هفته قبل نیز با همکاری بانک ملت حدود ۶۰ یخچال میان نیازمندان تحت پوشش بهزیستی خاش توزیع شده است.
تمندانی از حمایتهای ویژه دولت به اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد و افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، پرداخت کمک هزینه، ودیعه مسکن و معافیت سربازی فرزندان مددجو و تامین هزینه لوازم ضروری زندگی از جمله خدمات بهزیستی این شهرستان به مددجویان است.

 

نظر شما