نجات گروگان از دست آدم ربایان مسلح بعد از ۵روز

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۸۵۳۲
نجات گروگان از دست آدم ربایان مسلح بعد از ۵روز
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان جوان۲۷ ساله خاشی پس از ۵ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ داریوش سرگلزایی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در ساعت ۱۹:۳۷ پانزدهم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهر خاش بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، ۴ فرد مسلح ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی ۲۷ ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، دریافتند که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم در این شهرستان منتقل کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: به منظور حفظ جان گروگان، با اخذ نیابت قضائی، کارآگاهان  پلیس آگاهی شهرستان سراوان مأمور شناسایی محل نگهداری او شده و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ سرگلزایی بیان داشت: سرانجام پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس محل اسارت گروگان در یکی از روستاهای بخش جالق سراوان شناسایی و روز گذشته تیمی مجرب از مأموران با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از ۵ روز اسارت آزاد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری عاملان آدم ربایان که قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شدند، خاطر نشان کرد: اقدامات و تحقیقات تخصصی درخصوص دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز