تذکرشدید معاون استاندار سیستان و بلوچستان به مدیران غایب در ستاد ساماندهی امور جوانان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۹۱۹۱
تذکرشدید معاون استاندار سیستان و بلوچستان به مدیران غایب در ستاد ساماندهی امور جوانان
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت : مدیرانی که در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان حضور ندارند افرادی بی انگیزه اند و باید میزهای خود را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صبح امروز ( 24 تیرماه ) جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان با موضوع برنامه ریزی هفته ازدواج در محل استانداری برگزار شد.

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گزارشی از فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در رزمایش همت جوانانه – کمک مومنانه ارائه نمود و بیان کرد : سمنهای جوانان استان در این رزمایش به صورت خودجوش خوب ظاهر شدند و در اکثر نقاط محروم استان جهت کمک رسانی حضور یافتند و همچنین در بحث پیشگیری از ویروس کرونا نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به اینکه امسال از یکم تا هفتم مرداد ماه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه ( س) بعنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است گفت : از کلیه دستگاه های اجرایی درخواست دارم تا با همکاری یکدیگر در این هفته بتوانیم جهزیه و امکانات ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم و همچنین با برنامه ریزی و برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره به زندگی آنها استحکام ببخشیم.

در ادامه علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار از عدم حضور برخی از مدیران در این جلسه گله کرد و اظهار داشت : در این شرایط سخت کشور که درگیر ویروس کرونا هستیم و هم تحریم ها مدیران باید با حضور در این جلسات و برنامه ریزی به جوانان امید بدهند و عدم حضور آنها در این جلسه مانند زهر است و این مدیران افراد بی انگیزه ای هستند و باید میزهای خود را رها کنند.

وی افزود : یکی از نیازهای اصلی جوانان جهت ازدواج ، داشتن شغل و کار است و در این زمان باید کانونهای آموزش اشتغال فعالتر از قبل شوند و به جوانان کار و حرفه ای بیاموزند تا آنها بتوانند خرج زندگی خود را تامین کنند.

وی ادامه داد: امسال بعلت بیماری کرونا نمی شود جشن های عروسی را برپا نمود و باید توسط مراکز مشاوره به جوانان آموزش های لازم داده شود تا پایداری زندگی آنها بیشتر شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز