۵۰ زندانی در سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴۲
۵۰ زندانی در سیستان و بلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: در سه ماه ابتدای امسال ۵۴ فقره پرونده به شعب سازشی زندان های استان وارد شده که از این تعداد ۵۰ فقره پرونده به سازش رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز اظهار کرد: : در سه ماه ابتدای امسال ۸۱ پرونده در شعب زندان های استان سازش و مختومه شده است.

بندانی ادامه داد: در سه ماهه امسال ۹ هزار و ۷۷۹ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد که از این میزان ۶ هزار و ۱۰۸ فقره پرونده، وارده حقوقی و ۳ هزار و ۶۷۱ فقره پرونده، وارد کیفری بوده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از مجموع پرونده های وارده ۹ هزار و ۱۴۲ فقره پرونده وارد شهری و ۶۳۷ فقره پرونده وارده روستایی بوده است.

وی تاکید کرد: در سه ماهه امسال ۱۰ هزار و ۲۱۹ فقره پرونده توسط اعضای شورای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان مختومه شده است.

بندانی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: اعضای شورای حل اختلاف نقش بسیار زیادی در کاهش حجم ورودی به دستگاه قضایی و همچنین کاهش اطاله دادرسی دارند که باید قدردان زحمات آن‌ها بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز