معاون وزیر کشور بیان کرد:

تنظیم دو سند ۶۰۰ بندی جهت توسعه دو منطقه سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۵۸۶۰
تنظیم دو سند ۶۰۰ بندی جهت توسعه دو منطقه سیستان و بلوچستان
تنظیم دو سند توسعه برای دو منطقه سیستان و بلوچستان از مهمترین اقدامات است که این دو سند در حدود ۶۰۰ بند دارد و مرتبا گزارشات ماهانه آن را از استان دریافت می‌کنیم و برای رییس جمهور ارسال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست در جمع خبرنگاران هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان را بررسی روند اجرای دو سند توسعه مناطق سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

وی بابیان اینکه این سفر به دستور وزیر کشور انجام شده است، یادآور شد: وزیر کشور از سوی دکتر جهانگیری رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به عنوان معین اقتصادی استان سیستان و بلوچستان تعیین شدند.

دین پرست تصریح کرد: در طول دو سال قبل اقدامات خوبی از سوی وزارت کشور در استان سیستان و بلوچستان با همکاری استاندار انجام شده است.

وی ادامه داد: تنظیم دو سند توسعه برای دو منطقه سیستان و بلوچستان از مهمترین اقدامات است که این دو سند در حدود ۶۰۰ بند دارد و مرتبا گزارشات ماهانه آن را از استان دریافت می‌کنیم و برای رئیس جمهور ارسال می‌کنیم

دین پرست عنوان کرد: مهمترین نکته‌ای که در این اسناد وجود دارد توجه و اهتمام جدی دولت برای رفع محرومیت زدایی از استان است و در یک اقدام ابتکاری و کم نظیر رئیس جمهور و وزیرکشور برای اجرای هر دو سند به ۱۸دستگاه دستورات ویژه‌ای دادند.

وی اشاره کرد: با همکاری دفتر رییس جمهور گزارش‌های منظمی از دستگاه‌ها را دریافت می‌کنیم و در اختیار استاندار قرار می‌گیرد تا میزان تحقق برنامه‌ها ارزیابی شود.

معاون اقتصادی وزیر کشور تاکید کرد: در پایان این سفر گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها که کدام دستگاه‌ها همکاری خوبی داشتند و یا احیانا کم کاری کردند به رئیس جمهور ارائه خواهد شد تا در روند کار تسریع شده و بند‌ها و مصوبات این سند‌ها پیگیری و اجرا شود.
 

 

نظر شما