انهدام یک باند گروگان گیری در خاش

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹۹
انهدام یک باند گروگان گیری در خاش
فرمانده انتظامی خاش گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی 3 تن از اعضای یک باند گروگان گیری مسلحانه جوانی 27 ساله در شهرستان خاش پس از 21 روز فرار به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابراهیم کوچک زائی گفت: ساعت 19:37 دقیقه پانزدهم تیرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره گروگان گیری در شهر خاش بلافاصله تیمی ویژه از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد جوانی 27 ساله که به صورت پیاده به سمت منزلش در حرکت بوده توسط سرنشینان 3 دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ پلاک مخدوش با تهدید سلاح کلاش به زور سوار خودرو شده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات گسترده را آغاز و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر جابجایی این مرد جوان به بخش "جالق" از توابع شهرستان سراوان دست یافتند.

سرهنگ کوچک زائی عنوان کرد: کمتر از 4 روز از ماجرای گروگان گیری تیم رسیدگی کننده پرونده با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان سراوان محل نگهداری فرد گروگان گرفته شده را شناسایی کردند که متاسفانه لحظاتی قبل از حضور عوامل انتظامی در محل گروگان گیران که خود را در یک قدمی پلیس گرفتار می دیدند ضمن ضرب و شتم گروگان با دست و پای بسته او را رها و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در بررسی اظهارات فرد گروگان گرفته شده مشخص شد که انگیزه آنها گروگانگیری اختلافات مالی بوده و گروگان گیران قصد انتقال وی را به کشور پاکستان داشتند که با هوشیاری پلیس به نیت شوم خود را نرسیدند.

وی اظهار داشت: در ادامه این ماجرا با بدست آمده سرنخ های بیشتر از عاملان گروگان تحقیقات پلیس ادامه یافت تا اینکه روز گذشته محل اختفای 3 تن از گروگان گیران در 2 نقطه از شهر خاش شناسایی و تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی آنان را طی یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر کردند.

کوچک زائی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز