کمک یک و نیم میلیارد تومانی خیران برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۷۴۷۵
کمک یک و نیم میلیارد تومانی خیران برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: خیران سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تاکنون افزون بر یک و نیم میلیارد تومان به این دانشگاه کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد بامری قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت : تاکنون به استناد آمار ارسالی از تمامی مراکز ارائه خدمت تحت پوشش این دانشگاه با همت خیران بیش‌از ۱۲۴ هزار و ۵۷۶ لوازم حفاظتی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و ۱۰۱ دستگاه تجهیزاتی به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به ارزش یک میلیارد و ۱۴۲میلیون و۵۲۹ هزار تومان اهدا شده است.

او ادامه داد: حس نوعدوستی و اهتمام به کار‌های خیر و عام المنفعه علاوه‌بر اینکه از ارکان اساسی شریعت مقدسمان بوده از خصوصیات فرهنگی مردم میهن عزیزمان است.

قائم مقام مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون در هیچ‌کدام از مراکز ارائه خدمت وقفه‌ای در انجام امور تشخیصی، درمانی و مراقبتی ایجاد نشد که بخشی از این همت جهادگرانه را مدیون خیران سلامت استان هستیم.

او گفت: همدلی، همراهی و نوع‌دوستی مردم نشان داد که تکنولوژی به تنهایی در مواجهه با بحران‌ها کارساز نبوده و قلب‌های مهربان بزرگترین سلاح در مقابله با این بحران بودند.

بامری با قدردانی از خیران سلامت گفت: خیران می‌توانند با مشارکت در پویش یاریگران سلامت برای جمع آوری کمک‌های نقدی به شماره حساب ۸۵۵۵۳۶۰۶۱۲ نزد بانک ملت شعبه مرکزی زاهدان با نام هدایا و کمک‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شماره کارت ۷۶۳۰-۳۲۲۵-۳۳۷۴-۶۱۰۴ ما را یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز