بزرگداشت روز خبرنگار در سیستان و بلوچستان "مجازی" برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۳:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۹۴۹۴
بزرگداشت روز خبرنگار در سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم بزرگداشت روز خبرنگار متفاوت از سال های گذشته و در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مسگرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه مراسم نکوداشت روز خبرنگار امسال به صورت غیرحضوری در روز پنج شنبه 23 مرداد ماه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در مراسم روز خبرنگار اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز برگزار خواهد شد که از برگزیدگان این جشنواره برای تجلیل در فضای باز دعوت خواهد شد همچنین در این برنامه از اعضای سابق هیئت مدیره خانه مطبوعات، خبرنگاران عرصه دفاع مقدس، پیشکسوتان و دیگر خبرنگاران تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی آموزش را یکی از نیازهای جدی اصحاب رسانه عنوان کرد و ادامه داد: از روز 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران توسط خانه مطبوعات و با حمایت این اداره کل به صورت مجازی آغاز می‌شود.

وی از اعطای وام 10 میلیون تومانی به 150 نفر از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد:  این تسهیلات با موافقت استاندار ویژه اهالی رسانه در نظر گرفته شده که از طریق بانک‌های رسالت، انصار و صندوق کار آفرینی امید به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مسگرانی تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت نام در سامانه کارا فردا 15 مرداد ماه است که مدیران مسئول، خبرنگاران و کسب و کارهای فرهنگی آسیب دیده از شرایط کرونا، می‌توانند با مراجعه به این سامانه از تسهیلاتی که دولت در نظر گرفته بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز