با حضور رئیس فدراسیون ووشو کشور؛

یادواره شهدای ووشو کشور در زاهدان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۱۸۹۰
یادواره شهدای ووشو کشور در زاهدان برگزار شد
رئیس هیات ووشو استان سیستان و بلوچستان گفت : سومین یادواره شهدای ووشو کشور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رئیس فدراسیون ووشو کشور در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس شیبک اظهار داشت : سومین یادواره شهدای ووشو کشور با هدف ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت با حضور خانواده معظم شهدای ورزشکار، ورزشکاران نخبه، بسیجیان ورزشکار در سالن اجتماعات اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشور در این یادواره با گرامیداشت یادو خاطره شهدای ورزشگار و شهدای ووشو استان گفت: مادران و همسران شهدا الگوهایی از مقاومت، صبر و ایستادگی هستند که خلوص و تلاش انها الگوی زنان است.

وی افزود:خانواده شهدا به ملت ابرو، عزت و اقتدار بخشیدند و چهره ملت را نورانی کردند.

صدیقی ادامه داد: موتور ووشو کشور چند یالی است که بر نوار موفقیت در حال حرکت است و امیدواریم این مسیر با الگو پدیری از شهئای این رشته تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این یادواره اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان 54شهید ورزشکار را در دوران دفاع مقدس، دفاع از وطن و دقاع از حرم تقدیم انقلاب کرده است.

ادهم کرد افزود:  شهدا سرمایه های انقلاب هستند و جایگاه رفیع شهدا را باید برای نسل اینده بیان کرد.

کرد بیان کرد: شهدا الگوهای مقاومت و ایستادگی هستند که باید ایثار گذشت و جان فشانی این بزرگ مردان را تلگوی زندگی خود قرار داد.

 

نظر شما