موفقیت دانشگاه آزاد سیستان‌ و بلوچستان در تولید انبوه الکل خرما

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۱۹۰۴
موفقیت دانشگاه آزاد سیستان‌ و بلوچستان در تولید انبوه الکل خرما
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان‌ و بلوچستان گفت: تهیه الکل از خرما از محصولات این دانشگاه علیه کرونا به‌صورت پایلوت انجام شد و با اخذ مجوزهای لازم که در مرحله نهایی قرار دارد در آینده نزدیک شاهد تولید انبوه این محصول خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سلطانعلی میر اظهار داشت: تهیه الکل از خرما از محصولات این دانشگاه علیه کرونا به‌صورت پایلوت انجام شد و با اخذ مجوزهای لازم که در مرحله نهایی قرار دارد، آینده نزدیک شاهد تولید انبوه این محصول خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان‌ و بلوچستان درباره تازه‌ترین اقدامات معاونت علوم پزشکی این دانشگاه آزاد علیه کرونا، گفت: اقدامات در مبارزه با کرونا عمدتاً به‌صورت پیشگیرانه، آموزش همگانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و این فعالیت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مانند سایر مراکز علمی کشور ادامه دارد.

وی درباره دستاوردهای این دانشگاه در راه مبارزه با کرونا گفت: تهیه الکل  از خرما و تولید ماسک از جمله اقداماتی بوده که تا‌کنون به‌صورت پایلوت انجام شده و در آینده نزدیک شاهد تولید انبوه و قابل توجه این محصولات برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  سیستان و بلوچستان افزود: ترم تابستان و ترم‌تحصیلی جدید هم با‌ تجربه خوب کسب‌شده از ترم گذشته به‌صورت مجازی برگزار می‌شود که قطعاً آموزش مجازی هم در دروس تئوری و هم دروس عملی و آزمایشگاهی مانع از تجمع دانشجویان و استادان می‌شود و به‌طور مؤثری جلو انتقال ویروس گرفته می‌شود.

میر ادامه داد: توصیه به‌همه مردم این است که از حضور در تجمعات و مراسم خودداری کنند و درباره برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع)، همانطور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به‌مناسبت عید سعید قربان فرمودند، معیار آن چیزی است که ستاد ملی مقابله با کرونا و کارشناسان بهداشت می‌گویند؛ بنابراین باید ضوابط تعیین شده برای عزاداری از سوی این ستاد را تمام و کمال رعایت کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه