آزادی گروگان ۱۲ساله در کمتر از ۱۰ ساعت

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۲۴۶۷
آزادی گروگان ۱۲ساله در کمتر از ۱۰ ساعت
نوجوانی 12 ساله ای که در منطقه «اسکل آباد» شهرستان خاش توسط افرادی با انگیزه مالی ربوده شده بود در کمتر از 10 ساعت به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم کوچکزایی فرمانده انتظامی شهرستان خاش در تشریح جزئیات این خبر، گفت: برابر اطلاع معتمدین روستای کاوری شهرستان، مبنی بر یک فقره آدم ربایی در منطقه اسکل آباد پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی خاش قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از معتمدین روستا مشخص شد که 2 نفر ناشناس در ساعت 21 روز شانزدهم مرداد ماه در جاده اسکل آباد پس از ضرب و شتم نوجوانی 12 ساله، وی را در صندوق عقب یک دستگاه خودرو 405 انداخته و به سرعت  و در تاریکی شب او را به جایی ناشناس منتقل کرده اند.

فرمانده انتطامی شهرستان خاش تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، دریافتند که آدم ربایان به دلیل انگیزه مالی این نوجوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم در خاش منتقل کرده اند.

سرهنگ کوچکزایی عنوان کرد: به منظور حفظ جان گروگان، پس از چندین ساعت تحقیقات پلیسی، محل اسارت گروگان در یکی از مناطق بین راهی خاش شناسایی و تیمی مجرب از کارآگاهان با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از 10 ساعت اسارت آزاد و به آغوش خانواده اش بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه دو لول شکاری و مقادیری مهمات از مخفیگاه متهمان، گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری آدم ربایان که قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شدند، ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز