کشف یک تن و ۳۳۹ کیلو مواد افیونی در "ایرانشهر"

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۲۹۷۶
کشف یک تن و ۳۳۹ کیلو مواد افیونی در ایرانشهر
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۳۳۹ کیلو مواد افیونی در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار "احمد طاهری"  در تشریح این خبر گفت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان از فعالیت اعضای یک باند حرفه ای قاچاق موادمخدر در این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با انجام یک سری اقدامات تخصصی، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در یک منزل مسکونی در شهرستان  شناسایی و با هماهنگی قضائی عصر روز گذشته، این محل را به محاصره خود در آوردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با رعایت تمامی جوانب احتیاط در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد پاتوق قاچاقچیان شده و ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ، در بازرسی از محل یک تن و ۳۳۹ کیلو  و ۵۰۰ گرم مواد افیونی را شامل: یک تن و ۳۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، ۷ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین و ۱۵ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره توقیف یک دستگاه سواری پژو مخصوص جابه جایی مواد مخدر در مخفیگاه قاچاقچیان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز