زمین چمن مصنوعی روستای اسلام آباد شهرستان کنارک افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۹۲۹۱
زمین چمن مصنوعی روستای اسلام آباد شهرستان کنارک افتتاح شد
در سومین روز هفته دولت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای اسلام آباد شهرستان کنارک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای اسلام آباد شهرستان کنارک با حضور موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، فرمانداران چابهار و کنارک، روسای ادارات ورزش و جوانان جنوب استان، بخشدار، دهیاران و جمعی از معتمدین، ریش سفیدان، جوانان و ورزشکاران این منطقه افتتاح شد.

 این پروژه در زیربنایی به مساحت 1350 مترمربع و اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و بنیاد مستضعفان در سال 98 شروع شده است که امروز بمناسبت هفتهدولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 4000 نفر در قالب 800 خانوار از پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از 26 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان با اعتبار 10 میلیارد و 490 میلیون ریال و نیز تجهیز و راه اندازی 49 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 900 میلیون ریال بمناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز