استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

۶۴ میلیارد تومان برای بازسازی و ساخت شبکه جدید فاضلاب زابل اختصاص یافت

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۰۰۳۵
۶۴ میلیارد تومان برای بازسازی و ساخت شبکه جدید فاضلاب زابل اختصاص یافت
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۶۴ میلیارد تومان امسال برای بازسازی و ساخت شبکه جدید در یک خط پنج کیلومتری در پروژه فاضلاب شهر زابل تامین اعتبار شده که تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در حاشیه گلنگ زنی توسعه شبکه فاضلاب شهر زابل اظهارداشت: در حوزه زابل یکی از مهمترین پروژه‌ها، فاضلاب آن است که در این زمینه سال‌های گذشته اقدامات زیاد انجام شده که به جهت بازه زمانی اجرای پروژه، تکنولوژی و لوله‌های موجود در آن مقطع بخشی از این شبکه آسیب دیده و هر از چندگاهی بحرانی را در شهر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: با همت مسوولان و پیگیری نمایندگان منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی بستر لازم فراهم و در سالجاری ردیف اعتباری خوبی برای این پروژه اختصاص پیدا کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:شهر زابل به دلیل ویژگی‌های خاص شهری بدون ساختار فاضلاب، آسیب فراوان دیده و از این ‌رو باید هرچه سریعتر فاضلاب این شهر به سر انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از شهر زابل در ۲۰ سال اخیر گسترش پیدا کرده و بخش دیگر هم فاضلاب اجرایی نشده افزود: در سال‌های گذشته پروژه فاضلاب این شهر اعتبارش به صفر رسیده که این عقب ماندگی با تامین اعتبار لازم و سایر پیش‌بینی‌های صورت گرفته جبران و اقدامات متناسبی صورت خواهد گرفت.

موهبتی اظهارداشت: اقدامات زیربنایی و روبنایی خوبی در بحث حاشیه نشینی در قسمت‌های شمال غرب، شمال شرق و جنوب غرب شهر زابل انجام گرفته که به دلیل مغفول ماندن زمان دربازه‌های گذشته این اقدامات کافی نیست.

وی با اشاره به افتتاح‌ طرح‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرهای زهک، نیمروز و هیرمند افزود: امید می‌رود که با انجام و اجرای پروژه‌های مختلف قسمتی از آرزوهای مردمان این شهرها محقق شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز