یک شرور سابقه دار در چابهار دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۵۱۹۷۱
یک شرور سابقه دار در چابهار دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تیزبینی و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان چابهار، یک شرور سابقه دار در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری افزود: با تیزبینی و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان چابهار شرور تحت تعقیب مراجع قضائی، با چندیدن سابقه شرارت در استان های مختلف کشور، دستگیر شد.

وی بیان کرد: این متهم 38 ساله جرائمی چون حمل سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت عمومی، قاچاق مواد مخدر و سرقتهای مسلحانه را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این متهم مدتی قبل به جرم قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از سوی مراجع مراجع قضائی استان فارس به حبس ابد محکوم شده بود که پس از فرار از استان مذکور به شهرستان چابهار گریخته بود و روز گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

شناسایی محل دپوی اقلام آرایشی و دارویی قاچاق در چابهار

وی در ادامه به شناسایی محل دپوی اقلام آرایشی و دارویی قاچاق در چابهار  اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان چابهار، محل دپوی مقادیری قابل توجه لوازم آرایشی و بهداشتی و اقلام دارویی غیر مجاز و قاچاق در انبار یک مجتمع تجاری در شهرستان مذکور شناسایی شد..

قنبری بیان کرد: در بازرسی از این محل، تعداد یک میلیون 109 هزار و 53 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بهمراه 10 هزار و 65 عدد اقلام دارویی غیر مجاز قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد..

به گفته این مقام مسئول؛ در این رابطه 2 فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز