افشای راز قتل پدربزرگ به‌دست نوه جوانش/ ۱۵ سارق مسلح در دام پلیس جنوب شرق افتادند

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۶۱۶۷
افشای راز قتل پدربزرگ به‌دست نوه جوانش/ ۱۵ سارق مسلح در دام پلیس جنوب شرق افتادند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 15 سارق مسلح و دستگیری متهمان قتل پیرمرد 75 ساله در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری بیان کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان، طی هفته گذشته 15 سارق مسلح و به عنف در شهرستان های زاهدان ایرانشهر، دلگان، زابل و خاش دستگیر و 26 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف هفت دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 11 دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه نیز به همراه سه قبضه سلاح کلاش و 2 قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد به دست آمد.

قنبری اضافه کرد: همچنین با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی زابل عاملان قتل پیرمرد 75 ساله زابلی در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: قاتلان که نوه 17 ساله و مستأجر 22 ساله پیرمرد بودند پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند به دلیل اختلافات موجود با انداختن یک طناب دور گردن مقتول قصد ترساندن او را داشتند که با مقاومت پیرمرد مجبور به خفه کردن وی شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: اختلاف نوه مقتول بر سر یکسری مسائل جزئی خانوادگی و اختلاف مستأجر مقتول با وی نیز بر سر مبلغ اجاره بهای منزل استجاری بوده است.

 

نظر شما