فرمانده نیروی انتظامی کشور:

سیستان‌ و بلوچستان جزء استان‌های امن و کمتر جرم‌خیز کشور است

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۱۲۴۹
سیستان‌ و بلوچستان جزء استان‌های امن و کمتر جرم‌خیز کشور است
فرمانده انتظامی کشور گفت: سیستان‌وبلوچستان بر اساس آمارها، جزء استان‌های امن و کمتر جرم‌خیز کشور و برخوردار از شاخص‌های خوبی در این زمینه است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان به همراه جمعی از مسئولان ارشد سیاسی، نظامی و انتظامی استان با فرمانده نیروی انتظامی کشور، جانشین و رؤسای بخش‌های مربوطه دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر تغییر چهره استان از یک وضعیت امنیتی، تصریح کرد: پایگاه مردمی نظام و انقلاب باید تقویت شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در اقتصاد و فرهنگ بالاخص در استان، اظهار داشت: همه کارهای نظامی، انتظامی و امنیتی در استان باید از یک پیوست فرهنگی و اقتصادی برخوردار باشد.

در ادامه مهندس احمدعلی موهبتی استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن تشکر از فرمانده نیروی انتظامی کشور بابت تعیین مدیر جهادی و توانمند به عنوان فرمانده انتظامی استان، بیان داشت: خدمات نظام به استان فراوان ولی محرومیت‌های تاریخی استان زیاد است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن تشکر از عملکرد نیروی انتظامی در مرزهای استان و با اشاره به نقش خوب سپاه در سازندگی و تقویت مرزها، اظهار داشت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی هم در این زمینه‌ها نقش بیشتری ایفا کند.

مدیرکل اطلاعات استان با اشاره به ظرفیت‌های مرز بر ضرورت نگاه ویژه به استان در مسائل معیشتی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان نیز از همراهی و پیگیری سردار قنبری به ویژه در مورد حفاظت از زندان‌ها تقدیر کرد و به ارائه نکاتی درباره بهره‌گیری از ظرفیت جوانان استان پرداخت.

سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس سپاه امنیت استان را با همکاری مجموعه‌های مختلف، خوب توصیف کرد و بر ضرورت تجهیز پاسگاه‌ها به فناوری‌های روز تاکید کرد.

سرار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان با ابراز خرسندی از همکاری مسئولان استان، از حمایت‌های فرمانده انتظامی کشور از سیستان‌وبلوچستان تشکر کرد.

در بخش دوم نشست، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن ابراز خیرمقدم به اعضای جلسه، اظهار داشت: از سردار قنبری تشکر می‌کنیم که پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، دلسوز، فهیم و شجاع در استان سیستان‌وبلوچستان مشغول تلاش هستند.

سردار اشتری با ابراز موافقت و قول پیگیری موارد مطرح شده از سوی اعضای جلسه، بیان داشت: سیستان‌وبلوچستان اهمیت زیادی دارد و جزء اولویت‌های کاری ما و در کل کشور تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر تقویت نگاه ملی به سیستان‌وبلوچستان، ابراز داشت: این استان بر اساس آمارها، جزء استان‌های امن و کمتر جرم‌خیز کشور و برخوردار از شاخص‌های خوبی در این زمینه است.

وی در پایان توضیحاتی راجع به برنامه‌های نیروی انتظامی برای استان سیستان‌وبلوچستان ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز