قتل فجیع پدر و پسر وسط خیابان در چابهار

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۹۶۴۷
قتل فجیع پدر و پسر وسط خیابان در چابهار
جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل کاراگاهان اداره جنائی پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار متهم به قتل پدر و پسر یک خانواده در کمتر از یک ساعت از وقوع قتل شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد طاهری گفت: هفتم مهر ماه سال جاری گزارشی مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع در یکی از محله های شهر چابهار به پلیس آگاهی اعلام شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در یک نزاع جمعی بر سر یک سری اختلافات قبلی و درگیری لفظی، ۲ نفر از یک خانواده که مردی ۷۶ ساله و پسرش که جوانی ۳۲ ساله بوده توسط ضربات چاقو مجروح که پس از انتقال به بیمارستان هر ۲ نفر به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کنند.

سردار طاهری با اشاره به کشف آلات قتل در صحنه جرم، تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار پس از بررسی دقیق صحنه، تحقیقات خود را آغاز و در بررسی های اولیه خود در رابطه با این قتل، به فردی که با اعضای این خانواده اختلاف داشتند، مظنون شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی به ادله و مستندات در خصوص دست داشتن فرد مظنون در قتل پدر و پسر ، وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: متهم به قتل در بازجوئی های اولیه خود در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد ولی در مقابله با ادله و مستندات پلسی، لب به اعتراف گشود و از اختلافات قبلی و درگیری های لفظی با مقتولین لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

سردار طاهری ضمن اظهار تاسف از بروز چنین حادثه تلخی ،از شهروندان خواست: در حین بروز هرگونه اختلافی قبل از تصمیم خودسرانه و عجولانه ، به مراجع صالح قضائی و انتظامی مراجعه کنند.
گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز