امروز؛

رییس مجلس شورای اسلامی از مرزهای شمالی سیستان بلوچستان بازدید کرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۲۷۸۰
رئیس مجلس شورای اسلامی حین بازدید از پایانه مرزی میلک ضمن ابراز رضایت از امنیت به وجود آمده در منطقه گفت: نیروهای مرزبانی همیشه در عرصه امنیت نقش مهمی را ایفا می کنند و اگر غیرت این مرزداران نبود شاید ما نیز همچون کشور های همسایه امنیت پایداری نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا، سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان و جمعی از مسئولین کشوری و استانی ضمن حضور در شهرستان زابل، از پایانه مرزی میلک بازدید کردند.

در این بازدید  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پایانه مرزی میلک از تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثارگری مرزداران در تأمین امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از امنیت به وجود آمده در منطقه بیان کرد: نیروهای مرزبانی همیشه در عرصه امنیت نقش مهمی را ایفا می کنند و اگر غیرت این مرزداران نبود شاید ما نیز همچون کشور های همسایه امنیت پایداری نداشتیم و این غیرت ریشه در باورهای دینی و میهن دوستی مردم این سرزمین دارد که اجازه نمی‌دهند بیگانه‌ای به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی ایران تجاوز کنند.

در این بازدید سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده توسط مرزبانی در مرزهای جنوب شرق کشور پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز