افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی درچابهار وکنارک

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۶۵۴۰
افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی درچابهار وکنارک
بمناسبت هفته تربیت بدنی وورزش ۲ زمین چمن مصنوعی با مشارکت منطقه آزادچابهار، اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان ، دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاهای برسر کنارک و وشنام شهداد چابهار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای برسر شهرستان کنارک با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، یوسفی فرماندار شهرستان کنارک، امامان جمعه معزز، چاکرزهی عضو هیئت مدیره و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار، رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار، دهیاران و جمعی از مسئولین، معتمدین، ریش سفیدان، جوانان و ورزشکاران این منطقه افتتاح شد.

این پروژه در زیربنایی به مساحت 1350 مترمربع و اعتباری بالغ بر 3500 میلیون ریال با مشارکت فرمانداری شهرستان کنارک، منطقه آزاد تجاری، صنعتی چابهار و اداره کل ورزش و جوانان استان در سال 99 شروع شده است که امروز بمناسبت #پنجمینروزهفتهتربیتبدنیوورزش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 1700 نفر در قالب 800 خانوار از پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

علاوه بر افتتاح این پروژه، همزمان 3 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با مشارکت فرمانداری شهرستان کنارک، سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و اداره‌کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک افتتاح شده و در اختیار ورزشکاران این منطقه قرار گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز