سفر علیرضا دبیر به استان سیستان و بلوچستان برای بررسی مشکلات کشتی

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۹۹۲۸
سفر علیرضا دبیر به استان سیستان و بلوچستان برای بررسی مشکلات کشتی
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با استقبال رسمی جمعی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و دهمرده رئیس هیئت کشتی استان وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، بر این اساس حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات کشتی استان سیستان و بلوچستان و همچنین بازدید از پروژه های مهم و تخصصی خانه کشتی و سایر زیرساخت های استان از مهم ترین برنامه های سفر دبیر رئیس فدراسیون کشتی به استان می باشد.

رئیس فدراسیون کشتی در بدو ورود به حوزه سیستان با حضور در فرمانداری شهرستان زابل با گنجی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر سرگزی نمایندگان مردم شریف حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی، خواجه محمودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل، دهمرده رئیس هیئت کشتی استان و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

حضور در نشست تخصصی هم اندیشی رشته ورزشی کشتی در حوزه سیستان، دیدار با فرمانداران، بازدید از پروژه ملی خانه کشتی زابل و بازدید از سایر زیرساخت‌ها و دیدار با ورزشکاران و قهرمانان این رشته از مهمترین برنامه های علیرضا دبیر به حوزه سیستان بود.

بازدید رئیس فدراسیون کشتی از استان سیستان و بلوچستان و بررسی مشکلات کشتی این استان و دیدار با مسئولان سیاسی و ورزشی استان تا امشب ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما