کشف ۶ تن مواد مخدر در عملیات بامدادی مرزبانان در هنگ مرزی میرجاوه

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۳۱۳۱
کشف ۶ تن مواد مخدر در عملیات بامدادی مرزبانان در هنگ مرزی میرجاوه
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از عملیات مرزبانان در هنگ مرزی میرجاوه و کشف حدود ۶ تن موادمخدر در این عملیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به کشف 6 تن موادمخدر توسط مرزبانان، در این رابطه اظهار کرد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات و رصد تحرکات گروه‌های سازمان‌یافته در  مرزهای  شرقی کشور، از تجاوز و نفوذ قاچاقچیان به داخل کشور جلوگیری کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی افزود: در این راستا بامداد امروز، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با کار اطلاعاتی موفق به کشف چهار هزار و 732 کیلوگرم تریاک، 866 کیلوگرم مرفین، 241 کیلوگرم کراک، 132 کیلوگرم کراک رنگی، یک قبضه سلاح کلاش همراه سه تیغه خشاب، سه دستگاه بیسیم دستی و چهار دستگاه خودرو تویوتا شدند.

وی با اشاره به رصد فعالیتهای اعضای باند مذکور خاطرنشان کرد: هنگامی که  اعضای  این باند قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب این محموله را وارد کشور کنند در تور مرزبانان نیروی انتظامی گرفتار شدند که با تنگ شدن عرصه و حجم آتش  سنگین مرزبانان، با به جا گذاشتن خودروها، ادوات و محموله در محل به داخل کشور همجوار متواری شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: همچنین شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی زابل، 47 کیلوگرم تریاک، دو دستگاه دوربین دید در شب، دو قبضه سلاح وینچستررا در یک عملیات ضربتی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

گودرزی مجموع مواد مخدر مکشوفه در  این دو عملیات  مرزبانی  را  6 هزار و 18 کیلوگرم اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز