آزادی گروگان ۶۰ ساله خاشی

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۸۳۹۷۷
آزادی گروگان ۶۰ ساله خاشی
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش گروگان 60 ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد طاهری اظهار کرد: مردی 60 ساله که در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری توسط  سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در یکی از  محلات  شهرستان خاش  ربوده شده بود در کمتر از 48 ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: با تلاش پلیس یکی از عاملان اصلی این پرونده آدم ربایی که برای آزاد سازی این مرد مبلغ 30 میلیارد ریال وجه نقد از خانواده او درخواست کرده بود دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

طاهری گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح کلاش بهمراه 30 فشنگ جنگی از متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به کشفیات قاچاق سوخت نیز گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق سوخت، روز گذشته با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان زاهدان، 2 دستگاه تریلی، حامل سوخت قاچاق در محور زابل  به زاهدان توقیف و در بازرسی آنها مقدار 82  هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

طاهری گفت: در این رابطه 2فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان به طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور " ایرانشهر- بم" یک دستگاه تریلی حامل 25 تن شکر قاچاق به ارزش  2 میلیارد و 500 میلیون ریال توقیف شد.

وی گفت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز