بارش پاییزه در ۵۰ شهر و روستای سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۷۴۶۹
بارش پاییزه در ۵۰ شهر و روستای سیستان و بلوچستان
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش های پاییزه که از عصر دیروز و دیشب در بخش هایی از نیمه شمالی استان آغاز شده، تا پیش از ظهرامروز به بیش از ۵۰ شهر و روستا گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محسن حیدری  اظهارکرد: همانطور که انتظار می رفت از روز گذشته سامانه بارشی وارد استان شد و از عصر فعالیت خود را در بخش هایی از نیمه شمالی استان آغاز کرد.

وی افزود: تا صبح امروز از ۵۲ ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی سطح استان بارندگی گزارش شده است که بیشینه بارش ها با مقدار ۱۸.۵ میلی متر از اله آبادپبی زاهدان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین از «چاه رحمن» زاهدان ۱۸، «درودی نرون» خاش ۱۷، «نوک آباد» خاش ۱۳، «اسلام آبادحصاروئیه» زاهدان و «سنیب» خاش ۱۲، فرودگاه زاهدان ۶.۲ و فرودگاه زابل ۳.۸ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

حیدری افزود: این سامانه بارشی تا صبح امروز شهرستان های، زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، زاهدان، میرجاوه، ایرانشهر، خاش و سراوان را تحت تأثیر قرار داده و از ایستگاه های این شهرستان ها بارندگی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی این سامانه امروز نیز در استان فعالیت خواهد داشت و از اواخر روز و امشب رفته رفته از مرزهای شرقی استان خارج می شود./

 

نظر شما