اجرای ۸ پروژه ورزشی در راستای جهش تولید در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۰۵۱۱
اجرای ۸ پروژه ورزشی در راستای جهش تولید در سیستان و بلوچستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : 8 طرح ورزشی نیمه کاره استان در راستای جهش تولید تا پایان سال به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به این که امسال طبق فرمایش مقام معظم رهبری به جهش تولید مزین است، بیان کرد: در توافقنامه پروژه های جهش تولید که بین استاندار و دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مبادله شد، 8 طرح ورزشی جزو پروژه‌های این بخش در سیستان و بلوچستان است.

کرد گفت: پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای دارد باید تا پایان سال به بهره‌برداری برسد که پروژه های ورزشی خانه کشتی شهرستان زابل ، مجموعه ورزشی 2000 نفری چابهار، مجموعه ورزشی زهک ، سالن ورزشی فنوج ، مجموعه ورزشی نیکشهر ، زمین فوتبال کنارک و مجموعه ورزشی سرباز شامل طرح های جهش تولید در استان می باشد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: 327 خانه ورزش روستایی در سطح استان ایجاد شده است و 22 مورد دیگر تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید .

وی با اشاره به رشد ایجاد زمینهای چمن مصنوعی در استان افزود : تاکنون 144 زمین چمن مصنوعی در سطح استان راه اندازی شده است و تا پایان سال 11 مورد دیگر آماده می شود بعلاوه 5 زمین چمن مصنوعی توسط منطقه آزاد چابهار در سه شهرستان چابهار، کنارک و دشتیاری ایجاد خواهد شد.

کرد افزود : در حال حاضر سرانه ورزش استان برای هر نفر 53 سانتی متر است و 460000 نفر ورزشکار سازمان یافته در سال گذشته داشته ایم و در سال 99 تعداد 8000 نفر ورزشکار سازمان یافته تا این لحظه داریم .

وی با اشاره به حضور روسا و مسئولین فدراسیونها در استان بیان کرد : حضور این مسئولین در استان باعث شده است تا ورزش استان در کشور مورد توجه قرار گیرد و امتیازهای خوبی برای استان داشته است . که می توان به سفر علیرضا دبیر به استان اشاره کرد که باعث شد رشته کشتی در استان احیا شود و همچنین برگزاری اردوی تیم ملی بوکس در استان از دستاوردهای سفر ثوری رئیس فدراسیون بوکس به استان بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز