دستگیری قاتل مرد چابهاری پس از ۳ ماه فرار

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۲۸۶۷
دستگیری قاتل مرد چابهاری پس از ۳ ماه فرار
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، عامل قتل مرد ۲۸ ساله چابهاری پس از ۳ ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری گفت: در مرداد ماه سال جاری در پی قتل مردی ۲۸ ساله در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار موضوع کشف پرونده و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان چابهار با هدایت فنی واطلاعاتی پلیس آگاهی استان با تحقیقات گسترده میدانی عامل این جنایت را که به دلیل اختلافات قبلی طی یک نزاع، با ضربات چاقو این مرد را به قتل رسانده بود شناسایی و مشخص شد، متهم پس از ارتکاب به قتل از استان متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتل فراری بودند، توانستند با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از فناوری‌های نوین پلیسی مخفیگاه قاتل را در شهرستان ارومیه استان آذربایجان غربی شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

او بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم بلافاصله تیمی از مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان با اخذ نیابت قضائی از شهرستان ارومیه متهم را پس از ۳ ماه فرار در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری افزود: متهم که ۳۲ سال سن دارد در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، اما در مواجهه با اسناد و مستندات پلیسی به ناچار به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز