نماینده ولی فقیه‌ در سیستان‌ و بلوچستان ترور شهیدفخری زاده را محکوم کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۴۶۶۶
نماینده ولی فقیه‌ در سیستان‌ و بلوچستان ترور شهیدفخری زاده را محکوم کرد
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کرد و گفت:این اقدامات پست نه تنها دشمنان صهیونیست را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی آمده است: عمق عداوت دشمنان بزدل صهیونیست با ملت عزیز ایران بار دیگر برای تمام عالم، هویدا شد.
ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند توانمند هسته‌ای کشورمان، نشانگر استیصال ایادی شیطان در مقابله با روند متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‌های دانش توسط دانشمندان متعهد و ساعی ما است. 
البته این اقدامات پست نه تنها آنها را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد، بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد. 
این واقعه اگر چه دردناک است و جانکاه، اما نیروهای جان بر کف اسلام با اتکال بر خداوند «عزیز ذوانتقام» این حرکت پلید را بی‌جواب نخواهند گذاشت.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و عموم ملت شهیدپرور ایران، برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل و برای آن شهید عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز