پلمب ۳۹۴ واحد صنفی متخلف از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۴۶۹۰
پلمب ۳۹۴ واحد صنفی متخلف از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۳۹۴ واحد صنفی متخلف از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از روز ۲۰ آبان تاکنون در سیستان و بلوچستان پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، داود شهرکی اظهار داشت: 394 واحد صنفی متخلف از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از روز 20 آبان تاکنون در سیستان و بلوچستان پلمب شدند. با تلاش بازرسان این سازمان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و از 20 آبان ماه تا 7 آذر بالغ بر 23 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت پذیرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها به سه هزار 282 واحد صنفی تذکر و اخطار داده شد، گفت: 394 واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکرده بودند نیز در برگزاری گشت‌های مشترک پلمب شدند و میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان نیز 87 درصد برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی گروه های 2 و 3 و 4 موظف به رعایت آن هستند و واحدهای صنفی گروه یک نیز به دلیل تامین مایحتاج مردم و خدمات‌رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه صورت دهند و هنگام خدمات‌رسانی نیز فعالتی صورت دهند تا فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

شهرکی گفت: طی گشت‌های مشترک با هرگونه ناهنجاری در حوزه اصناف که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد جدی صورت می‌پذیرد و پاساژها و واحدهای صنفی که کرکره آنها به صورت نیمه باز باشد به عنوان فعال تلقی شده و پلمب خواهند شد.

 

نظر شما