تعداد مبتلایان به کرونا در این استان زرد از ۲۳۷۰۰ نفر گذشت!

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۶۷۴۷
تعداد مبتلایان به کرونا در این استان زرد از ۲۳۷۰۰ نفر گذشت!
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با افزوده شدن ۲۰۴ نفر دیگر به کرونا در۲۴ ساعت گذشته درسیستان‌وبلوچستان شمار مبتلایان به این ویروس به ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر در این استان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: ۶ فرد مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: هم‌اینک ۳۰۹ بیمار با علائم حاد تنفسی  شامل افراد مثبت قطعی کرونا، مشکوک به کرونا و سایر عفونت‌ها و بیماری‌های تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که بر اساس نتیجه آزمایشگاهی از این تعداد ابتلای ۱۵۳ نفر به کرونا قطعی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: حضور در تجمعات از جمله مجالس عروسی و دورهمی‌های خانوادگی در روزهای اخیر زمینه ابتلای دسته جمعی خانواده‌ها را فرآهم کرده است.

وی با ابراز همدردی با خانواده متوفیان گفت: شرایط همه گیری به شکلی است که برگزاری هر گونه مجلس ترحیم و تجمعات مشابه باعث انتشار بیشتر ویروس در جامعه می شود و لازم است تا از خانواده و افرادی که با احساس مسوولیت در قبال سلامت اقوام و آشنایان خود از برگزاری این قبیل مراسم صرفنظر می کنند قدردانی شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز