کشف ۱۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۶۷۷۹
کشف ۱۱۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان
فرمانده هنگ مرزی سراوان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 113 کیلو و 800 گرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "علی‌اکبر نواب‌زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی افزود: مرزداران با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله موادمخدر به کشور بودند را مشاهده کردند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: قاچاقچیان زمانی که خود را در کمین مأموران می‌بینند با رها کردن محموله موادمخدر از محل متواری می شوند که در نهایت مرزداران در پاک سازی از منطقه موفق شدند 113 کیلو و 800 گرم انواع موادمخدر شامل 105 کیلوگرم پودر حشیش و 8 کیلو و 800 گرم هروئین را کشف کنند.

سرهنگ نواب زاده با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، مقتدرانه و برابر قانون مقابله می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز