آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۲ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۷۴۴۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۱۲ آذر ۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با افزوده شدن148 نفر دیگر به کرونا در۲۴ ساعت گذشته درسیستان‌وبلوچستان شمار مبتلایان به این ویروس به 23 هزار و 848 نفر در این استان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر سید محمد هاشمی شهری، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیانکرد: با اجرای محدودیت ها شاهد کاهش موارد بروز بیماری هستیم ولی این تغییرموارد شکننده و با اندکی غفلت  و عدم رعایت هشدارهای بهداشتی در کمترین زمان ممکن قابل افزایش است.
وی ادامه داد: در 24 ساعت منتهی به  12 آذرماه 148 نفر از هم استانی های عزیز بعنوان بیمار جدید مبتلا به کرونا به جمع بیماران کرونا افزوده شد که کل آمار مبتلایان به 23 هزار 848 نفر در سطح استان رسیده است.

وی افزود :  4 نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست دادند که نسبت به روزهای گذشته هم موارد جدید و هم فوتی ها کاهش را نشان میدهد که این کاهش موارد ملاک ارزیابی ما نیست و تاکنون 966 نفر بر اثر ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان جان باخته اند.

وی یاد آور شد: در حال حاضر در بیمارستانها مشکل کمبود تخت نداریم و بیش از 60 درصد تخت های بستری ویژه کووید 19 را  بیماران  را بیماران کرونا به خود اختصاص داده اند.
وی از مردم عزیز استان خواست: از ترددها ی غیر ضروری پرهیز کنند و حتی الا مکان در خانه ها بمانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز