حضور ورزشکار المپیکی در دور‌ پنجم اردوهای تیم ملی بوکس

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۰۴۷۳
حضور ورزشکار المپیکی در دور‌ پنجم اردوهای تیم ملی بوکس
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از حضور ورزشکار المپیکی سیستان و بلوچستان در دور‌ پنجم اردوهای تیم ملی بوکس و مشت زن زاهدانی در جمع 17 بوکسور جوان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد بیان کرد: دور‌ پنجم اردوهای تیم ملی بوکس از هفته جاری استارت خورد که دانیال شه بخش بوکسور المپیکی و همچنین محمود نهتانی مربی سیستان و بلوچستان نیز در این تمرینات حضور دارند.


وی ادامه داد: این تمرینات در ورزشگاه انقلاب تهران به مدت دو هفته برگزار می شود که بوکسورها در نوبت صبح زیر نظر دانیال تیماجی‌ تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذارند و در نوبت عصر کارهای فنی را با هدایت علیرضا استکی و سایر مربیان انجام می‌دهند.

به گفته این مقام مسئول، ملی‌پوشان بوکس برای رقابت‌های گزینشی المپیک که خردادماه سال آینده به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

بوکسور استان در اردوی تیم ملی جوانان

وی در ادامه از دعوت کادر فنی تیم بوکس جوانان کشورمان از 17 بوکسور به اردوی این تیم خبر داد و بیان کرد:  این تمرینات از 21 آذر ماه به مدت 12 روز به میزبانی استان قم برگزار می شود که اسم مصطفی ریگی بوکسور جوان سیستان و بلوچستانی نیز در لیست مدعوین قرار دارد. 

کرد خاطرنشان کرد: دعوت بوکسور جوان و شایسته سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی توانایی بالای ورزشکاران این استان در رشته بوکس را نشان می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز