کشف ۳۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای زاهدان

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۱۰۹۹
کشف ۳۹۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای زاهدان
فرمانده مرزبانی ناجا سیستان و بلوچستان از کشف 398 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد افیونی را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی مرزبانان قرار دارد، افزود: مرزداران، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای گشت‌های پوششی و کمین‌های هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به صورت کوله باری به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان زمانی که خود را در کمین مأموران گرفتار دیدند، ضمن رها کردن محموله به کشور مقابل متواری شدند و مرزداران در این عملیات موفق شدند 398 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 370 کیلوگرم تریاک و 28 کیلوگرم مرفین را کشف کنند.

سردار ملاشاهی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز